Haluatko vertaisosaajaksi? Hae mukaan!

Autismi- ja Aspergerliiton vertaisosaajat antavat tukea, kun autismikirjon diagnoosi on tuore. Haemme toimintaan mukaan uusia vertaisosaajia, joilla itsellään tai autismikirjon henkilön perheenjäsenenä on kokemusta diagnoosin saamisesta. Tärkeää on, että vertaisosaajalla on halu antaa vertaistukea toisille.

Seuraava vertaisosaajakoulutus järjestetään syksyllä 2018 Oulussa. Uusia vertaisosaajia etsitään erityisesti Oulun ja Pohjois-Suomen alueelta.

Vertaisosaajakoulutus on jaettu viiteen eri koulutuskertaan. Arki-iltaisin järjestettyihin osuuksiin voi osallistua etäyhteyksillä (skype). Matka- ja yöpymiskuluissa on omavastuuosuus.

Koulutuspäivät:

• Ke 3.10.2018, kello 17.30 - 20.00
  • Ke 17.10.2018, kello 17.30 - 20.00
  • La 10.11.2018, kello 10-16
  • Ke 21.11.2018, kello 17.30 - 20.00
  • La 1.12. 2018, kello 10-16

Hakulomakkeen täyttäminen ei vielä sitouta sinua mihinkään. Kaikki mukaan valitut haastatellaan ennen koulutuksien alkamista.

Hae koulutukseen >>

Lisätietoja: Elina Vienonen, elina.vienonen[at]autismiliitto.fi puh. 050 359 8443

Anniina + sitaatti