Koulutus- ja tapahtumakalenteri

Liitto ylläpitää ja julkaisee koko maan kattavaa autismialan koulutus- ja tapahtumakalenteria kotisivuillaan

Sivun oikeassa laidassa olevassa kalenterissa punaisella merkityt koulutukset ovat liiton omia koulutuksia (liiton kalenteri). Sinisella merkityt koulutukset ovat muiden tahojen järjestämiä koulutuksia (koulutus- ja tapahtumakalenteri).

Sivun alalaidasta löydät kaikki kalenterin koulutukset ja tapahtumat aikajärjestyksessä.

Myös jäsenyhdistyksemme järjestävät autismialan koulutusta, kuntoutustapahtumia ja virkistystoimintaa.

HUOM! Kaikkiin koulutuksiin ilmoittaudutaan suoraan koulutusten järjestäjille, joilta saa tarvittaessa myös lisätietoa koulutuksista.

Koulutusten ilmoittaminen autismialan koulutus- ja tapahtumakalenteriin:

Koulutuskalenteriin tulevat tiedot ilmoitetaan sähköpostitse osoitteeseen koulutus(at)autismiliitto.fi.

Koulutuksista tulee ilmoittaa ainakin seuraavat tiedot:

-       koulutuksen nimi
-       koulutustapahtuman päivämäärä
-       paikkakunta
-       hinta
-       viimeinen ilmoittautumispäivä ja -osoite
-       järjestäjän yhteystiedot ja www-sivujen osoite

Autismi- ja Aspergerliitto ry pidättää oikeudet hyväksyä ja julkaista ilmoitukset.

Koulutuksellinen Lappi-roadtrip: Ivalo, Sodankylä, Kemijärvi, Kuusamo

11.9.-15.9.2017

Autismi- ja Aspergerliitto lähtee syyskuussa kiertämään Lappia.
Käymme koulutuskiertueella neljällä paikkakunnalla: Ivalossa, Sodankylässä, Kemijärvellä ja Kuusamossa.

Jokaisella paikkakunnalla järjestetään kaksi tilaisuutta:
  • ’Autismikirjo tutuksi’ -koulutuksellinen tilaisuus on aamupäivällä klo 9-12 ja suunnattu ammattilaisillemutta myös kaikki asiasta kiinnostuneet ovat tervetulleita kuuntelemaan. Koulutuksellisessa osuudessa käydään läpi perustietoa autismikirjosta sekä keskustellaan alueen ajankohtaisista asioista liittyen autismikirjoon
  • ’Voimavaroja arkeen’ – keskustelutilaisuus on illalla klo 17-19 ja suunnattu vanhemmille. Tilaisuudessa on mahdollisuus keskusteluun itseään askarruttavista arkeen liittyvistä asioista liiton työntekijöiden ja vertaisten kanssa

Tilaisuuksiin ilmoittautuminen päättyy n. viikkoa ennen tilaisuutta kahvitusta varten.

Tilaisuudet ovat osallistujille maksuttomia.

Tilaisuuksissa on mahdollisuus tutustua liiton materiaaleihin: esitteisiin, oppaisiin, lehteen sekä myytäviin teoksiin.

Roadtripin viimeisellä pitstopilla Kuusamossa on molempiin tilaisuuksiin mahdollisuus osallistua myös Skypen välityksellä, vaikka kotoa käsin. Jätä ilmoittautumisen yhteydessä sähköpostiosoitteesi, johon tulet saamaan n. viikkoa ennen tilaisuutta Skype -kokouskutsun, josta pääset mukaan.

Lisätietoa: www.autismiliitto.fi/lappiroadtrip

tai järjestösuunnittelijoilta: