Koulutus- ja tapahtumakalenteri

Liitto ylläpitää ja julkaisee koko maan kattavaa autismialan koulutus- ja tapahtumakalenteria kotisivuillaan

Sivun oikeassa laidassa olevassa kalenterissa punaisella merkityt koulutukset ovat liiton omia koulutuksia (liiton kalenteri). Sinisella merkityt koulutukset ovat muiden tahojen järjestämiä koulutuksia (koulutus- ja tapahtumakalenteri).

Sivun alalaidasta löydät kaikki kalenterin koulutukset ja tapahtumat aikajärjestyksessä.

Myös jäsenyhdistyksemme järjestävät autismialan koulutusta, kuntoutustapahtumia ja virkistystoimintaa.

HUOM! Kaikkiin koulutuksiin ilmoittaudutaan suoraan koulutusten järjestäjille, joilta saa tarvittaessa myös lisätietoa koulutuksista.

Koulutusten ilmoittaminen autismialan koulutus- ja tapahtumakalenteriin:

Koulutuskalenteriin tulevat tiedot ilmoitetaan sähköpostitse osoitteeseen koulutus(at)autismiliitto.fi.

Koulutuksista tulee ilmoittaa ainakin seuraavat tiedot:

-       koulutuksen nimi
-       koulutustapahtuman päivämäärä
-       paikkakunta
-       hinta
-       viimeinen ilmoittautumispäivä ja -osoite
-       järjestäjän yhteystiedot ja www-sivujen osoite

Autismi- ja Aspergerliitto ry pidättää oikeudet hyväksyä ja julkaista ilmoitukset.

Tunne autismi -tapahtuma Heurekassa

28.10.2017 klo 10:00-16:00

Autismi- ja Aspergerliitto viettää syksyllä 20-vuotisjuhlaa järjestämällä kaikille avoimen autismitapahtuman lauantaina 28.10. tiedekeskus Heurekassa Vantaan Tikkurilassa.

AIKA: 28.10.2017 kello 10-16

PAIKKA: Tiedekeskus Heureka, Tiedepuisto 1, 01300 Vantaa

Päivän ohjelmassa asiantuntijaluentoja, vertaisosaajien ja kokemusasiantuntijoiden puheenvuoroja sekä viihdyttävää oheisohjelmaa.

Voit koota päivän ohjelmasta itsellesi mieleisen kokonaisuuden. Voit kuunnella kaikki puheenvuorot tai tulla kuuntelemaan vain yhtä luentoa. Välillä voit pitää taukoa, käydä syömässä tai tutustumassa tiedekeskukseen. Tässä tapahtumassa mennään osallistujien ehdoilla.

Tunne autismi -tapahtuma on maksuton ja avoin ihan kaikille autismikirjosta kiinnostuneille. Odotamme yhtä lailla lapsiperheitä kuin aikuisia. Tapahtuman yhteydessä on mahdollisuus vierailla tiedekeskus Heurekassa puoleen hintaan.

Mikäli olet aistiherkkä, ota tapahtumaan mukaan kuulosuojaimet tai muut tarvitsemasi apuvälineet. Järjestämme tapahtumapaikkaan myös hiljaisen tilan.

Katso lisää Tunne autismi -tapahtuman sivuilta >>

Koulutus- ja tapahtumakalenteri