Facebookbanneri_tunneautismiturku3

Tule Turkuun Tunne autismi -tapahtumaan tiistaina 25.9!

Tunne autismi -tapahtuma on maksuton koko päivän koulutustilaisuus kaikille autismikirjosta kiinnostuneille. Tapahtuma pidetään Turussa Kokouskeskus Mauno BioCityn tiloissa tiistaina 25.9. klo 9-19.

Ohjelmassa on asiantuntijaluentoja, vertaisosaajien ja kokemusasiantuntijoiden puheenvuoroja sekä oheisohjelmaa. Päivän ensimmäinen luennoitsija on Johanna Snellman. Sari Kujanpää pitää päivällä useamman luennon ja illan viimeisenä puhujana on Birgit Vuori-Metsämäki. Luentojen aiheina ovat muun muassa autismikirjo ja stressi sekä kuinka puhua lapselle ja nuorelle autismikirjosta.

Tunne autismi -tapahtumassa ohjelmaa on aamusta iltaan. Voit piipahtaa kuuntelemaan yhden luennon, käydä tutustumassa oheisohjelmaan tai olla paikalla koko päivän. Tässä tapahtumassa mennään osallistujien ehdoilla!

Tapahtumassa on näytteilleasettajia, joiden osastoilta löytyy monenlaista mielenkiintoista tutustuttavaa kuten erilaisia kehittäviä leluja ja jättikokoinen Android-tabletti.

Koululuokille on tarjolla erillistä ohjelmaa. Koululaiset ovat myös erittäin tervetulleita tapahtumaan tutustumaan näytteilleasettajien tuotteisiin.

Mikäli olet aistiherkkä, ota tapahtumaan mukaan kuulosuojaimet tai muut tarvitsemasi apuvälineet. Tapahtumapaikalla on hiljainen tila.

Lisää tietoa on tulossa tälle sivustolle, Facebookiin ja Twitteriin. Pysy kuulolla!

TA_Mainos3
Muutokset ohjelmassa mahdollisia.

Tapahtuman järjestää Autismi- ja Aspergerliiton Arjessa alkuun -projekti. Yhteistyössä mukana Turun seudun autismi- ja ADHD-yhdistys Aisti ry.

Autismi_vaaka_PINKKIAisti_logo