Autismitietoisuuden viikko 2019

Autismitietoisuuden viikkoa vietetään 1.-7.4.2019

Autismi- ja Aspergerliitto järjestää jo kolmatta vuotta peräkkäin autismitietoisuuden viikon.

Twitter Cover

Autismitietoisuuden viikon tarkoituksena on lisätä autismitietoa ja tarjota autismikirjon ihmisille ja heidän läheisilleen saavutettavia tapahtumia. Viikon aikana Autismi- ja Aspergerliitto, liiton jäsenyhdistykset ja yhteistyökumppanit järjestävät tapahtumia ja koulutuksia eri puolella Suomea.

Päivitämme tapahtumia näille sivuille sitä mukaa, kun tapahtumat varmistuvat. Seuraa ilmoitteluamme myös Facebook-sivuillamme ja Twitterissä.

Osallistu somettamalla

Käytä somepostauksissasi hashtageja #tunneautismi ja #autismitietoisuus.

Jos osallistut johonkin autismitietoisuuden viikon tapahtumista, voit ottaa tapahtumasta myös kuvia ja jakaa niitä sosiaalisessa mediassa ja/tai lähettää niitä sini.rantanen(at)autismiliitto.fi. Jos kuvissa on ihmisiä, varmistathan, että sinulla on lupa kuvien julkaisemiseen.

Yritys, lähde mukaan!

Viime vuonna eri organisaatiot tarjosivat autismitietoisuuden viikolla tarjouksia ja omia vuoroja autismikirjon ihmisille ja heidän läheisilleen. Jos organisaationne haluaa olla mukana vuoden 2019 Autismitietoisuuden viikolla, voitte ottaa yhteyttä liiton viestintäkoordinaattori Sini Rantaseen (sini.rantanen[at]autismiliitto.fi / p. 050 5915 899).

Palaa otsikoihin