Ilmoittautumislomake

Ilmoittautuminen päättyy 21.1.2019 tai kun tapahtuma on täynnä.

Ilmoittautumislomakkeella valitset aluksi oman osallistujatyyppisi: perus-, jäsen- tai ryhmäilmoittautuminen (ks. hinnasto ja ehdot alta).

Huom. Osallistujatyyppiä ei voi muuttaa ilmoittautumisen jälkeen! Valitse ryhmäilmoittautuminen, jos organisaatiostasi on osallistumassa tai ilmoitat vähintään kolme osallistujaa.

Lomakkeen täyttämisen jälkeen saat sähköpostitse automaattisen vahvistuksen, joka sisältää koonnin ilmoittautumisen tiedoista ja lisätietoa tapahtumasta.

Jos sinulla on kysyttävää ilmoittautumisesta, ota yhteyttä talvipaivat(at)autismiliitto.fi, 050 4063 833.

Siiry ilmoittautumislomaakkeeseen

Hinnasto

Hinnat sisältävät seminaarilounaan, iltapäiväkahvin ja osallistujamateriaalin.

Ilmoittautuminen on sitova. Ilmoittautuminen päättyy 21.1.2019 tai kun tapahtuma on täyttynyt. Mikäli osallistuminen perutaan 21.1.2019 jälkeen, veloitetaan täysi hinta.

Perushinta

290 € / 2 pv
200 € / 1 pv

Jäsenhinta

200 € / 2 pv
150 € / 1 pv

Jäsenhintaan ilmoittautuminen edellyttää, että MAKSAJA kuuluu Autismi- ja Aspergerliiton jäsenyhdistykseen.

Liitto myöntää yhden jäsenalennuksen per jäsenyys. Jos yritys/ organisaatio on jäsen, niin se voi maksaa yhden osallistujan Autismin talvipäiville jäsenhinnalla.

Ryhmähinta

260 € / hlö / 2 pv
180 € / hlö / 1pv

Tee ryhmäilmoittautuminen vähintään kolmesta osallistujasta. Selvitä etukäteen kaikkien osallistujien ilmoittautumista varten tarvittavat tiedot (ruoka-aineallergiat, luentovalinnat ja osallistuminen iltatilaisuuteen). Tarvitset näitä tietoja täyttäessäsi lomakkeen. Osallistumismaksut laskutetaan kootusti samalta maksajalta.

Huom! Osallistujatyyppiä ei voi muuttaa enää ilmoittautumisen jälkeen. Valitse ryhmäilmoittautuminen, jos organisaatiostasi on osallistumassa tai ilmoitat vähintään kolme osallistujaa.

Iltatilaisuus

Iltatilaisuus järjestetään Konsertti- ja kongressitalo Mikaelissa pe 8.2. klo 19.00-22.00. Vapaamuotoinen iltatilaisuus sisältää illallisen noutopöydästä ja ohjelmaa. Iltatilaisuuteen on rajoitettu osallistujamäärä. llmoittautuminen on sitova. Iltatilaisuuden hinta on 35 €/ hlö ja se laskutetaan osallistumismaksun yhteydessä.