Hanki organisaatiollenne näkyvyyttä Autismin talvipäiviltä!

Autismi- ja Aspergerliitto järjestää Autismin talvipäivät Mikkelissä 8.–9.2.2019.

Tule tietorille näytteilleasettajaksi, varaa logopaikka osallistujakassista, tuo organisaationne roll-up esille Talvipäiville tai lisää osallistujakassiin organisaationne esite. Nyt voit tehdä kaikki varaukset samalla lomakkeella.

Siirry varauslomakkeeseen.

Haluaisitko sponsoroida tapahtumaamme lahjoituksella tai muulla tavoin?

Ota yhteyttä Autismi- ja Aspergerliiton järjestösuunnittelija Pia-Maria Ala-Kihniään.

pia-maria.ala-kihniä(at)autismiliitto.fi, p. 050 4063 833

Alakerta1 (2)

Tule näytteilleasettajaksi tietotorille
Tietotoripaikan hinta ajalle 8.─9.2.2019 on 300 € / pöytäpaikka. Pöytäpaikkaan sisältyy 2 tuolia, pöytä (70 X 120) ja sähköt. Hintaan ei sisälly osallistuminen Autismin talvipäivien luennoille ja iltatilaisuuteen eikä seminaarilounas ja aamu- ja iltapäiväkahvit. Seminaarilounaan voi ostaa omakustannehintaan paikan päällä.

Huomioithan, että tietotoripaikkaa ei voi varata yhdelle päivälle.
Lisätietoa: marjo.hayry(at)autismiliitto.fi, 050 5022 269
Varaa organisaatiollenne logopaikka osallistujakassista
Autismin talvipäivien kaikille osallistujille jaetaan Autismin talvipäivien osallistujakassi. Tee palvelunne ja tuotteenne tutuksi kaikille osallistujille lisäämällä organisaationne logo osallistujakassiin. Osallistujakassiin voitte painattaa logonne hintaan 400 €/ logo.

Varaa logopaikka varauslomakkeella ja toimita logo viimeistään perjantaina 11.1.2019 sähköpostitse osoitteeseen sini.rantanen(at)autismiliitto.fi. Toimita logo pdf-, eps- tai ai-muodossa.

Logopaikkaa koskevat tiedustelut ja aineiston lähettäminen:
Sini Rantanen, sini.rantanen(at)autismiliitto.fi, p. 050 5915 899
Lisää organisaationne esite osallistujakassiin
Autismin talvipäivien kaikille osallistujille jaetaan Autismin talvipäivien osallistujakassi. Tee palvelunne ja tuotteenne tutuksi kaikille osallistujille lisäämällä organisaationne esite osallistujakassiin. Osallistujakassiin voitte lisätä esitteenne hintaan 150€/ esite.

Varatessasi paikan saat sähköpostitse lähempänä tapahtumaa lisätietoa esitteiden toimittamisesta tapahtumapaikalle.
Varaa organisaatiollenne roll-up-paikka
Haluaisitko saada organisaationne roll-upin näkyville tapahtumaan? Varaa roll-up -paikka varauslomakkeella.

Esitteistä ja roll-up-paikoista voi kysyä lisää:
Pia-Maria Ala-Kihniä, pia-maria.ala-kihnia(at)autismiliitto.fi, p. 050 4063 833