Talvipaiva_lehti_sivu_2018

Aika: perjantai 9.2. - lauantai 10.2.2018

Paikka:
Areena Oulu, Tyrnäväntie 16, 90400 Oulu

Autismin talvipäivät -tapahtuma tarjoaa ideoita ja näkökulmia autismityöhön, esittelee uusia toimintatapoja ja luo verkostoitumismahdollisuuksia.

Talvipäivien 2018 teemana on Osallistava kohtaaminen. Ohjelmassa on mielenkiintoisia luentoja mm. vammaislainsäädännön uudistuksesta, autismikirjon lasten kiintymyssuhteiden tukemisesta, aisteista, autismikirjon oppilaan kohtaamisesta koulussa sekä itsemääräämisoikeudesta.

Katso ohjelma täältä >>

Tapahtuman yhteydessä järjestetään tietotori, jolla pääsee tutustumaan autismialan alueellisiin ja valtakunnallisiin palveluihin ja toimijoihin.

Tule mukaan inspiroitumaan ja hakemaan uusia ideoita omaan arkeen, opintoihin tai työpaikalle!

Ilmoittaudu täältä >>

Ilmoittautuminen päättyy 22.1.2018 tai kun tapahtuma on täyttynyt.

SuperPark-alennus

Autismin talvipäivien yhteydessä on mahdollista vierailla Oulun SuperPark -aktiviteettipuistossa alennettuun hintaan. Yksittäisen puiston päivälipun hintaan 14 e/hlö (norm. 19 e/hlö) ja perhelipun hintaan 50 e/4 hlö (norm. 59 e/ 4hlö). Alennuksen saat SuperParkin kassalla koodilla Talvipäivät.