Autismikirjo tutuksi -koulutussarja Kajaanissa keväällä 2018

Kunnantalon valtuustosali, osoitteessa Pohjolankatu 13, 87100 Kajaani

Koulutussarja koostuu kolmesta osiosta, joihin voi osallistua yksittäin tai koko sarjaan kokonaisuutena.

Koulutussarjan päivät sekä ohjelman kokonaisuudessaan löydät TÄSTÄ

Koulutussarjan ajankohdat ja aiheet:

ke 31.1. klo 12 - 16   Autismikirjo

Esteetön vuorovaikutus

to 22.2. klo 12 - 16   Aistimaailma

Elämänahallinta ja arjen taidot

to 15.3. klo 12 - 16   Stressiherkkyys ja haastava käyttäytyminen

Kokemuksia autismikirjolla

Koulutuksen hinta on 40 € /krt

Autismi- ja Aspergerliiton jäsenyhdistysten jäsenille hinta on 20 € / krt

Hinta sisältää koulutuksen ja materiaalin jälkikäteen toimitettuna.

Sitovat ilmoittautumiset viimeistään kaksi päivää ennen koulutuskertaa TÄSTÄ

Koulutuksessa jaetaan perustietoa autismikirjosta ja se on tarkoitettu kaikille asiasta kiinnostuneille. Samalla voi tutustua Autismi- ja Aspergerliiton esitteisiin, lehteen ja kirjamateriaaleihin. Kouluttajana toimii järjestösuunnittelija Marjo Häyry

Lisätietoja Marjo Häyry marjo.hayry(at)autismiliitto.fi tai puh. 050 502 22 69