Autismikirjo tutuksi -koulutusviikonloppu Vaasassa 12.-13.10.2018

Elämänahallinta ja arjen taidot

Stressiherkkyys ja haastava käyttäytyminen

Autismikirjo elämänkaarella

Koulutus on tarkoitettu kaikille autismikirjosta ja siihen liittyvistä asioista kiinnostuneille. Koulutuksessa jaetaan perustietoa autismikirjosta. Koulutuspäivät muodostavat kokonaisuuden, mutta päiviin on mahdollista osallistua myös erikseen vain toiseen. Koulutusviikonlopussa on mahdollista tutustua liiton esitteisiin, lehteen ja kirjamateriaaleihin.

Koulutuksen hinta on pe 20€ ja la 50€

Autismi- ja Aspergerliiton jäsenyhdistysten jäsenille hinta on pe 10€ ja la 30€

Hinta sisältää koulutuksen ja materiaalin sähköisenä jälkikäteen toimitettuna.

Koko koulutusviikonlopun mainoksen löydät täältä KOULUTUSMAINOS

Sitovat ilmoittautumiset viimeistään 4.10.2018 mennessä oheisen linkin kautta

ILMOITTAUTUMINEN

Kouluttajina toimivat järjestösuunnittelijat Marjo Häyry ja Katriina Siiskonen Autismi- ja Aspergerliitosta.

Tiedustelut ja lisätietoja Marjo Häyry marjo.hayry(at)autismiliitto.fi tai puh. 050 502 22 69