Autismikirjo tutuksi -koulutusviikonloppu Helsingissä 5.-6.5.2017

Koulutus järjestetään Autismi- ja Aspergerliitto ry:n toimistolla, osoitteessa Nuijamiestentie 3 (4. krs.), 00400 Helsinki, perjantaina klo 17.00–20.00 ja launataina klo 9.00–15.00.

Koulutuksen hinta on pe 20€ ja la 50€, Autismi- ja Aspergerliiton jäsenyhdistysten jäsenille hinta on pe 10€ ja la 30€.

Koulutuspaikkaan mahtuu 30 osallistujaa, paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Koulutuksessa jaetaan ja saadaan perustietoa autismikirjosta. Kouluttajina toimivat Autismi- ja Aspergerliiton järjestösuunnittelijat Elina Havukainen ja Katriina Siiskonen.

Lisätietoa koulutuksen sisällöstä löydätTÄÄLTÄ

Sitovat ilmoittautumiset viimeistään 2.5.2017 mennessä, Ilmoittautuminen

Peuuttamattomista poissaoloista veloitamme täyden hinnan.

Lisätietoja: järjestösuunnittelija Katriina Siiskonen, katriina.siiskonen(at)autismiliitto.fi tai puh. 050 340 9180