Ryhdy kokemusasiantuntijaksi!

Kokemusasiantuntijat ovat tehtäväänsä koulutettuja oman erityisryhmänsä edustajia tai heidän läheisiään, jotka välittävät kokemustietoa, esimerkiksi sosiaali-, terveys- ja kasvatusalan ammattilaisille. Kokemusasiantuntijatehtävät voi koostua puheenvuoroista, esimerkiksi oppilaitoksissa ja tapahtumissa, medialle annetuista haastatteluista ja osallistumisesta palveluiden suunnitteluun tai arviointiin.

Autismi- ja Aspergerliitto on järjestänyt kokemusasiantuntijakoulutusta vuodesta 2016 alkaen.

Haemme autismikirjon henkilöitä, heidän puolisoitaan, isiä ja äitejä, mummoja ja vaareja sekä siskoja ja veljiä kouluttautumaan kokemusasiantuntijoiksi. Toivomme mahdollisimman laajan joukon erilaisia ihmisiä koulutukseen mukaan, joten hae rohkeasti! Tärkeää on omakohtainen kokemus autismikirjosta.
Koulutus on kaksiosainen viikonloppukoulutus ja järjestetään vuonna 2019 Oulussa.
Koulutus on maksuton osallistujille, mutta matka- ja majoituskuluihin sisältyy omavastuuosuus

Paikkakunta: Oulu (koulutuspaikka varmistuu myöhemmin)

Aika:  Ensimmäinen koulutusviikonloppu on 25.-26.1.2019 ja toinen 15.-16.3.2019.
(Huom. koulutus edellyttää molempiin osuuksiin osallistumista)

Hakuaika: Haku koulutukseen päättyy 16.12.2018
Koulutukseen hakijat haastatellaan ennen lopullista valintaa. Haastattelu on mahdollista suorittaa sähköisesti (skype) tai puhelimitse.
Kaikille koulutukseen hakeneille ilmoitetaan valinnasta henkilökohtaisesti.

Hakulomakkeeseen: https://bit.ly/2EILWI

Koulutusmainos:kokemuasmainos19 (pdf) (343.5 KB)

Lisätiedot ja yhteydentotot:
Elina Havukainen