Kampanjat

100 AUTISMIA

kupla_jatkettu_netti_banneri_Tekstillä2

100 autismia -kampanjalla haluamme rikkoa autismikirjoon liittyviä stereotypioita ja kertoa, miten laaja joukko erilaisia ihmisiä mahtuu autismikirjoon. On puhumattomia, paljon puhuvia, sosiaalisia, yksin viihtyviä, pilkuntarkkoja, suuripiirteisiä, kujeilevia, vakavia ja erityisiä autismikirjon henkilöitä. Siksi puhummekin kirjosta. Ei ole olemassa vain yhtä autismia, vaan sata – ainakin!

AISTIRAUHA

Aistirauha-kampanja

Tiesitkö, että eri tutkimusten mukaan 70-90 prosentilla autismikirjon henkilöistä on arvioitu esiintyvän aistitoiminnan erilaisuutta? Autismi- ja Aspergerliitto kannustaa kaikkia osallistumaan #aistirauha-kampanjaan. Järjestä työpaikallesi, päiväkotiin, koululle tai tapahtumaan hiljainen huone. Hiljaisesta huoneesta hyötyvät kaikki!