Keräämme hyviä arjen vinkkejä!

Tuleeko mieleesi tilanne, jossa autismin kirjon henkilön elämään liittyvien pulmien parissa on pähkäilty ja mietitty ratkaisuja pitkään? Oletko ratkaissut tilanteen jollain tietyllä toimintatavalla?

Arkisia vinkkejä ei oikein tahdo löytyä. Joskus keinot saattavat olla todella yksinkertaisia, mutta eivät vain juuri siinä tilanteessa ole tulleet mieleen.

Nyt on mahdollista jakaa oma hyvä vinkki muiden käyttöön!

Keräämme siis vinkkejä, jotka on arjessa kokeiltuja ja koettu toimiviksi.

Vinkit voi lähettää joko täyttämällä oheisen lomakkeen tai sähköpostilla osoitteeseen elina.vienonen(at)autismiliitto.fi.

Vinkit editoidaan tarvittaessa ja julkaistaan nettisivuillamme nimettöminä.

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

Mikäli haluat, että sinuun otetaan yhteyttä, kirjoita sähköpostiosoitteesi tai puhelinnumerosi tähän