Tervetuloa Autismi- ja Aspergerliiton verkkokauppaan!

Autismi- ja Aspergerliitto hiljenee kesätauolle.

Pyrimme toimittamaan postin huomaan kaikki keskiviikkona 20.6. tehdyt verkkokauppatilaukset.

Jatkamme tuotteiden ja laskujen postittamista elokuun alussa.

Mukavaa kesää kaikille!

Olemme uudistaneet verkkokauppamme. Voit nyt halutessasi maksaa tilauksesi etukäteen verkkopankin välityksellä. Uudistimme hinnoittelun niin, että tuotteiden hinnat sisältävät nyt posti- ja toimituskulut. Tilausten toimitusaika on yleensä kaksi viikkoa.

Voit edelleen tehdä tilauksesi myös ilman ennakkomaksua. Siinä tapauksessa lasku lähetetään tuotteiden toimittamisen jälkeen tilitoimistostamme. Toimitamme mielellämme myös verkkolaskuja.

Mikäli laskutusosoitteesi on eri kuin toimitusosoite, saat tarvittavat kentät esiin laittamalla rastin kohtaan "Postitustiedot ovat eri kuin laskutustiedot”.

Verkkokaupastamme voit tilata julkaisuja, esitteitä ja muita tuotteita autismikirjoon liittyen. Tuotteita voit tilata ilman kirjautumista.

Kaikki esitteemme ovat myös vapaasti ladattavissa ja tulostettavissa TÄÄLLÄ >>

Tuotemyyntimme tuotto käytetään järjestön sääntöjen mukaiseen yleishyödylliseen toimintaan.

Tuotteita voit ostaa edullisempaan hintaan keskustoimistoltamme Nuijamiestentie 3 B, 00400 Helsinki. Toimistomme on avoinna arkisin klo 10.00–15.00.

Lisätietoja saat numerosta 050 370 9155 tai osoitteesta anne.saarinen(at)autismiliitto.fi

Ostoskorissa ei ole tuotteita.