Autismialan ulkomaisia toimijoita

World Autism Organization, (WAO)

Eurooppa

Autism-Europe, Eurooppalainen autismiyhdistys

Autism & Asperger förbundet, Ruotsi

Autismeforeningen i Norge, Norja

Landsforeningen Autisme, Tanska

Einhverfusamtöking, Islanti

Eesti Autismiühing ja Põhja-Eesti Autismi Liit, Viro

APEPA ja VVA, Belgia

Nederlandse Vereniging voor Autisme, Hollanti

Autismus in Deutschland, Saksan autismiliitto

Pro Aid Autisme, ranskalainen autismijärjestö

The National Autistic Society, Iso-Britannia

The Scottish Autism, Skotlannin autismiyhdistys

Autism Research Centre, University of Cambridge, johtajana prof. Simon Baron-Cohen

Yhdysvallat

Autism Society of America, Yhdysvaltain kansallinen keskusjärjestö

Division TEACCH, University of Northern Carolina, Chapel Hill, USA. TEACCH-ohjelman kotipaikka

Lovaas institute for early intervention, Los Angeles, USA. Liittyy prof. Ivar Lovaasin työhön

Autism Research Institute, San Diego, USA. Paljon tietoa autismista

Autism Speaks, Amerikkalainen autismialan järjestö

TASH, järjestö, joka ajaa vammaisten asiaa ja on myös pyrkinyt huolehtimaan autistisista henkilöistä.

K12 Academics - Asperger, Yhdysvaltain kongressin kirjaston suositteleman tietokannan Asperger-tietosivu.

International Society for Autism Research, Connecticut, USA. Tieteellisen yhteistyön organisaatio autismialalla

Rettin oireyhtymä

Rett Syndrome Europe

IRSA, International Rett Syndrome Association. Kotisivulla laajoja viittauksia ympäri maailman.