Esitteet

Arjessa alkuun materiaalit
Kaikki Autismi- ja Aspergerliiton esitteet tällä sivulla ovat vapaasti ladattavissa ja tulostettavissa.

Mikäli haluat tilata esitteitä ja oppaita painettuna, voit tehdä sen verkkokaupassamme. Tilattujen tuotteiden hintaan lisätään postikulut (lähetyksen painon mukaan) ja toimitusmaksu (2 euroa).

Verkkokaupassa on myytävänä myös muita julkaisuja.

ESITTEET TIEDOSTOINA

Mikä ihmeen autismikirjo?

Autismi

Aspergerin oireyhtymä

Autismi- ja Aspergerliitto ry

Autismitietoisuuden päivän kortti

Välillä vähän Eemeli

Autismin kirjon oppilas koulussa

Autismikirjon ensiopas perheille

Aspergerin oireyhtymä parisuhteessa

Miten käynnistää vertaisryhmä?

Aspergerin oireyhtymä - huomioon ottaminen korkeakouluopiskelussa

Arjessa alkuun -järjestölähtöinen varhainen tuki

Joka sadas meistä on autismin kirjolla -opas

Rettin oireyhtymä
  (Esitteen on tuottanut Rett ry)

Autism&Uni, opas korkeakoulujen hallinnolle ja ylemmän tason akateemiselle henkilöstölle

Autism&Uni, opas korkeakoulujen opettajille ja tuutoreille

Autism&Uni, opas opiskelijoita tukeville ammattilaisille korkeakouluissa ja niiden ulkopuolisissa organisaatioissa

JULISTE
Autismikirjo juliste

SELKOESITE

Autismi

SVENSKA

Autism- och Aspergerförbundet

Lite Emil ibland

Handbok om autismspektrumet för familjer

En av hundra ligger inom autismspektrumet

Vad då för autismspektrum?

ENGLISH

A Guide on Autism Spectrum Disorders for Families

The Finnish Association for Autism and Asperger's Syndrome

One in a Hundred is on the Autism Spectrum

What is the Autism Spectrum?

EESTI KEEL

Autismispektri häired. Infovihik peredele, kus laps on hiljuti saanud autismispektri häire diagnoosi

PO RUSSKI

Семейный справочник по расстройствам аутистического спектра: Справочник предназначен для семей с детьми, которым был недавно поставлен диагноз аутистического расстройства