AUTISMI-lehti

Autismi 3_2017_pieni

Neljä kertaa vuodessa ilmestyvä AUTISMI on jäsenlehti. Kaikki Autismi- ja Aspergerliiton jäsenjärjestöjen jäsenet saavat sen jäsenetuna.

Lehteä voi myös tilata, jolloin vuosikertahinta on 34 euroa.

Lehden tehtävä

Lehti tiedottaa autismikirjon asioista ja siten edistää Autismi- ja Aspergerliiton ja jäsenjärjestöjen tekemää työtä autismikirjon ihmisten ja heidän perheidensä yleisten yhteiskunnallisten etujen ja tasa-arvon toteutumiseksi.

AUTISMI-lehden ilmestymisaikataulu 2018

Autismi- ja Aspergerliitto ry
tarja.parviainen(at)autismiliitto.fi

Toimitusneuvosto

Nina Korventaival ja Ilkka Nygrén Autismi- ja Aspergerliiton liittohallituksesta, Ari Hietikko (ASY), Riitta Nykänen (Aisti ry) sekä viestintäkoordinaattori Helin Vesala.

Ilmoitusmyynti

TJM Systems oy