Vaihde puh. 010 315 2800 (klo 10-15)

Sähköposti: info(at)autismiliitto.fi

Osoitteenmuutokset ja jäsenyysasiat: anne.saarinen(at)autismiliitto.fi

Palveluneuvonta

Puhelinaika ma - to klo 12 - 15

numerossa 050 467 3130.

Sähköposti: palveluneuvonta(at)autismiliitto.fi

Keskustoimisto

Nuijamiestentie 3 B, 4.krs

Toimisto ja kirjasto ovat avoinna arkisin klo 9 - 15.

Kaakkois-Suomen aluetoimisto

Kaakkois-Suomen aluetoimisto

Toimitila Veturi
Kauppamiehenkatu 4, 2. krs
45100 Kouvola

Pohjois-Suomen aluetoimisto

Pohjois-Suomen aluetoimisto

Järjestötalo Kumppanuuskeskus

Kansankatu 53, 1. krs

90100 Oulu

Liikenneyhteydet keskustoimistolle:

Nuijamiestentie 3 B, Helsinki

Keskustasta:
Bussi 63 (Elielinaukiolta) ajaa Nuijamiestentietä ja linjan pysäkki (Metsäläntie 1677) sijaitsee noin 50 metrin päässä B-rapusta.

Metsäläntie/ Hämeenlinnanväylää ajavat muun muassa linjat:

42 - Kamppi

43 - Elielinaukio

56 - Kalasatama

Poikittaisliikenne:
Bussien 51, 52, 52 V, 552 ja Jokeribussin 550 pysäkki on n. 700 metrin päässä (Hämeenlinnanväylän sillan ja Pirkkolantien pysäkki)

Juna: Huopalahden asema sijaitsee n. 1,3 km päässä. Huopalahden asemalla pysähtyvät junat I, P, A, E, U, S.

HSL:nreittioppaasta löytyvät bussilinjojen reitit ja aikataulut.

Omalla autolla (lisää lähtösijaintisi reittiohjeisiin):