AUTISMI-lehden sivuilta

Julkaisemme tällä palstalla artikkeleita AUTISMI-lehden sivuilta. AUTISMI on neljä kertaa vuodessa ilmestyvä jäsenlehti. Kaikki lehden artikkelit pääset lukemaan liittymällä Autismi- ja Aspergerliiton jäsenyhdistyksen jäseneksi, jolloin saat lehden jäsenetuna kotiin kannettuna.

AUTISMI_3_2018_kansi

Autismi- ja Aspergerliiton toiminnanjohtaja Tarja Parviainen pureutuu pääkirjoituksissaan ajankohtaisiin aiheisiin.

Tarinat

Millaista on arki, kun itsellä tai läheisellä on autismikirjon diagnoosi? Koskettavat henkilötarinat kertovat autismikirjon ihmisten ja heidän läheistensä tarinan.

Tutkimukset ja kuntoutus

Tutustu autismialan tutkimuksiin ja kuntoutusmenetelmiin.

Vinkkejä arkeen

Kaipaatko vinkkejä koulupolulle tai tukea, kun nuori muuttaa pois kotoa? AUTISMI-lehdestä löydät niin ammattilaisilta, läheisiltä kuin autismikirjon ihmisiltä vinkkejä siihen, miten arjen pyörteissä voi selviytyä.