Ajankohtaista -palsta

Vuoden 2018 tuetut lomat haettavissa!

Maaseudun Terveys- ja Lomahuolto ry järjestää yhteistyössä Autismi- ja Aspergerliiton sekä ADHD-liiton ja Aivoliiton kanssa tuettuja lomia. Vuoden 2018 tuetut lomat ovat nyt haettavissa.

Kaikissa lomissa on täysihoito. Majoitus pyritään järjestämään perhekoon mukaan.
Lomien omavastuuhinta on 20 €/vrk aikuisilta. Alle 17-vuotiaat lapset lomailevat ilmaiseksi. Matkat lomapaikoille ja takaisin kustantavat lomalaiset itse.

Lomille haetaan Maaseudun Terveys- ja Lomahuolto ry:n tuettujen lomien hakukaavakkeilla.
Voit tulostaa hakemuslomakkeen ja/tai täyttää sen sähköisesti internetissä: www.mtlh.fi

Muistathan perustella hakemuksessasi lomatuen tarpeesi hyvin. Tuen saajat valitaan sosiaalisin, terveydellisin ja taloudellisin perustein. Tuen myöntämiseen vaikuttavat tulotason ohella myös huollettavien lasten määrä sekä sosiaaliset ja terveydelliset seikat.

Lomatukea voidaan myöntää kahden vuoden välein. MTLH ry tekee lomatukipäätökset ja ilmoittaa niistä valituille
n. 2 kk ennen lomaa. Kielteisestä päätöksestä ei erikseen ilmoiteta.

Lisätietoja lomista: Maaseudun Terveys- ja Lomahuolto, lomat(at)mtlh.fi tai puh. 010 2193 460.

Katso vuoden 2018 tuetut lomat tästä ja hae mukaan!
Tuetutlomat 2018

Palaa otsikoihin