Ajankohtaista -palsta

Vaikuta autismikirjon tunnistamiseen ja kuntoutukseen Suomessa!

Autism Spectrum Disorders in the European Union, ASDEU -hankkeen kyselytutkimuksen avulla pyritään lisäämään tukea pienille lapsille, joilla on todettu autismikirjon häiriö (ASD).

Kyselyn tarkoituksena on kerätä tietoa henkilöiltä, jotka osallistuvat tai ovat viime aikoina osallistuneet alle 6-vuotiaiden autismikirjon lasten seulonta-, diagnosointi- tai kuntoutuspalveluihin.

Kysely omaisille

Osallistuminen edellyttää, että olet lähiomainen alle 6-vuotiaalle lapselle, joka on saanut jotakin näistä palveluista. Lisäksi sinulla on ensi käden tietoa lapsen asuinpaikkakunnalla tarjolla olevista alle 6-vuotiaille lapsille suunnatuista palveluista.

Kyselyssä ei tule esille tunnistetietoja, kuten nimeäsi tai täydellistä osoitettasi. Kyselyyn vastaaminen vie noin 15 minuuttia.

Siirry kyselyyn tästä >>

Kysely ammattilaisille

Osallistuminen edellyttää, että olet ammattihenkilö, joka työskentelee tällä hetkellä tai on viime vuosina työskennellyt autismialalla, ja että sinulla on ensi käden tietoa asuinpaikkakunnallasi tarjolla olevista alle 6-vuotiaille lapsille suunnatuista palveluista.

Kyselyyn vastaaminen vie noin 15 minuuttia.

Siirry kyselyyn tästä >>

Palaa otsikoihin