Ajankohtaista -palsta

Tunne autismi -tapahtuma kutsuu Heurekaan 28.10.!

Liitto viettää syksyllä 20-vuotisjuhlaa järjestämällä kaikille avoimen autismitapahtuman 28.10. tiedekeskus Heurekassa. Ohjelmassa on mielenkiintoisia luentoja ja vertaisosaajien sekä kokemusasiantuntijoiden puheenvuoroja. Lisäksi viihteellinen oheisohjelma, jossa esiintyy mm. äänitaiteiteilija RudiRok. Tapahtuman yhteydessä on mahdollisuus vierailla tiedekeskuksen näyttelyissä puoleen hintaan!

Facebook_banneri_tunne_autismi

Voit koota päivän ohjelmasta itsellesi mieleisen kokonaisuuden. Mielenkiintoista sisältöä löytyy sekä aikuisille että perheen pienimmille. Voit kuunnella kaikki tapahtuman puheenvuorot tai tulla kuuntelemaan vain yhtä esiintyjää. Välillä voit pitää taukoa, käydä syömässä tai tutustumassa tiedekeskukseen. Tässä tapahtumassa mennään osallistujien ehdoilla!

Mikäli olet aistiherkkä, ota tapahtumaan mukaan kuulosuojaimet tai muut tarvitsemasi apuvälineet. Järjestämme tapahtumapaikkaan myös hiljaisen tilan.

Tunne autismi -tapahtuman asiantuntijaluennot ja kokemuspuheenuovorot striimataan. Jos et pääse paikalle, voit seurata tapahtumaa netin välityksellä suorana tai silloin kuin sinulle sopii.

Tunne autismi -tapahtuma on maksuton. Ei ilmoittautumista.

Päivän ohjelma on nyt julkaistu: www.autismiliitto.fi/tunneautismi

Psst, Tunne autismi -tapahtumalla on omat Facebook-sivut. Voit käydä klikkaamassa osallistun-painiketta, niin pysyt ajan tasalla tapahtumaan liittyvistä asioista.

Palaa otsikoihin