Ajankohtaista -palsta

Haluatko vertaisosaajaksi? Hae mukaan koulutukseen!

Arjessa alkuun -vertaisosaajat antavat tukea, kun autismikirjon diagnoosi on tuore. Haemme nyt pääkaupunkiseudulle lisää vertaisosaajia, joilla itsellään tai autismikirjon henkilön perheenjäsenenä on kokemusta diagnoosin saamisesta.

Seuraava koulutus alkaa Helsingissä syyskuussa.

Paikka:

Autismi- ja Aspergerliiton keskustoimisto, Nuijamiestentie 3 B, 4.krs. 00400 Helsinki

Ajankohta:

ke 20.9. Kello 17.30-20.00

ke 4.10. Kello 17.30-20.00

la 14.10. Kello 10.00-17.00

ke 1.11. Kello 17.30-20.00

la 25.11. Kello 10.00-17.00

Hakulomakkeen täyttäminen ei vielä sitouta sinua mihinkään. Tarkistathan kuitenkin ennen kuin täytät lomakkeen, että pystyt osallistumaan koulutuksiin.

Kaikki mukaan valitut haastatellaan ennen koulutuksien alkamista.

Hae koulutukseen >>

Lisätietoja: Elina Vienonen, elina.vienonen[at]autismiliitto.fi puh. 050 359 8443

Anniina + sitaatti

Palaa otsikoihin