Avoimet työpaikat

Autismi- ja Aspergerliitto hakee vaikuttamistoiminnan suunnittelijaa

Autismi- ja Aspergerliitto ry hakee lisävahvistusta edunvalvonta- ja vaikuttamistyöhönsä palkkaamalla vaikuttamistoiminnan suunnittelijan 1.3.2018 alkaen toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen.

Vaikuttamistoiminnan suunnittelijalta odotamme:

-  järjestö- ja edunvalvontatoiminnan ja sen kehittämisen osaamista

-  sosiaali- ja terveysalan tuntemusta

-  vahvaa kirjallista osaamista sekä kykyä lausuntojen ja kannanottojen tekemiseen

-  hyviä viestinnällisiä taitoja (ml sosiaalisen median käytön hallinta) ja kokemusta verkostoyhteistyöstä

-  itsenäistä työotetta

-  esiintymistaitoja

Eduksi luetaan kokemus sosiaalialan lainsäädännön (sosiaalihuoltolaki, vammaispalvelulaki, kehitysvammalaki jne.) käytännön soveltamisesta sekä kokemus autismikirjosta.

Edellytämme sinulta sosiaali-, terveys-, kasvatus- tai yhteiskunta-alan korkeakoulututkintoa. Koulutukseltasi voit olla esimerkiksi sosiaalityöntekijä, yhteiskuntatieteilijä tai sosionomi AMK.

Tarjoamme sinulle merkityksellisen ja monipuolisen tehtävän sosiaali- ja terveysalan järjestössä, jossa sinulla on tukenasi ammattitaitoinen ja sitoutunut työyhteisö.

Tehtävän palkkaus määräytyy sosiaalialan järjestöjä koskevan TES:in mukaan.

Toimintaamme rahoitetaan STM:n kautta veikkausvoittovaroista. Työntekijävalinta on ehdollinen, kunnes alustava esitys rahoituksesta on vahvistettu.

Lisätietoja tehtävästä antaa 15.1. ja 16.1.2018 klo 13-15 toiminnanjohtaja Tarja Parviainen puh. 050 4097940.

Haastattelut järjestetään 2.2. ja 5.2.2018.

Kirjalliset hakemukset mahdollisine palkkatoivomuksineen pyydetään lähettämään 29.1.2018 mennessä sähköpostitse: tarja.parviainen@autismiliitto.fi tai kirjeitse osoitteeseen: Autismi- ja Aspergerliitto ry, Nuijamiestentie 3, 00520 Helsinki.

Autismi- ja Aspergerliitto on vuonna 1997 perustettu autismialan kattojärjestö, jolla on tällä hetkellä 27 eri puolilla Suomea vaikuttavaa jäsenyhdistystä. Päätoimipaikkamme sijaitsee Helsingissä. Lisätietoja: www.autismiliitto.fi

Liitto 20v juhlalogo_vaaka

Palaa otsikoihin