Avoimet työpaikat

Autismi- ja Aspergerliitto hakee hallintosihteeriä

Etsimme osaavaan joukkoomme hallintosihteeriä.

Autismi- ja Aspergerliitto ry edistää ja valvoo autismin kirjon henkilöiden ja heidän läheistensä yleisiä yhteiskunnallisia oikeuksia ja yhdenvertasuutta. Tehtävänämme on myös jakaa tietoa, tarjota neuvontaa ja ohjausta sekä tukea jäsenyhdistystemme toimintaa. Liiton keskustoimisto sijaitsee Helsingissä.

Hallintosihteerin tehtäviin kuuluu muun muassa yhteydenpito tilitoimistoon, ostolaskujen kierrätys, laskutus, jäsenyhdistysten neuvonta hallinnollisissa asioissa, jäsenyhdistysavustusten maksuun liittyvän sopimusliikenteen koordinointi ja avustusten maksatus sekä kokoustilojen, matkojen ja majoitusten varaaminen. Hallintosihteeri myös avustaa toiminnanjohtajaa rahoituksen seurannassa ja raportoinnissa sekä järjestöhallinnon kehittämisessä.

Hakijalta edellytämme

• vähintään AMK- tai vastaavaa koulutusta
  • kokemusta vastaavista tehtävistä
  • huolellisuutta ja numerotarkkuutta
  • MS Officen, erityisesti Excelin, hallintaa
  • tietosuojaan liittyvää osaamista tai halua kehittää sitä
  • hyviä vuorovaikutustaitoja ja tekijäasennetta

Etuna pidämme sosiaali- ja terveysalan järjestökentän tuntemusta.

Tarjoamme

• mukavan ja osaavan työyhteisön
  • monipuoliset työtehtävät ja mahdollisuuden itsenäiseen työskentelyyn
  • mahdollisuuden kehittää toimenkuvaa omien vahvuuksien ja kiinnostuksen kohteiden mukaan

Tehtävää koskevat tiedustelut: Tarja Parviainen puh. 050 4097 940, ke 15. ja to 16.8. klo 14-15.

Jos olet kiinnostunut tehtävästä ja sinulla on vähintään ammattikorkeakoulutasoinen tai vastaava koulutus, lähetä vapaamuotoinen hakemus ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen 23.8. mennessä sähköpostitse osoitteeseen tarja.parviainen(at)autismiliitto.fi.

Huom! Aloitamme haastattelut ennen hakuajan umpeutumista.

Työpaikan osoite: Nuijamiestentie 3 B, 00400 HELSINKI

Palkkaus: JärjestöTES:in mukainen

Työkokemus: yli 1 vuotta

Työ alkaa: 13.09.2018 tai sopimuksen mukaan

Työaika: kokopäivätyö

Työn kesto: yli 12 kuukautta

Autismi- ja Aspergerliitto on vuonna 1997 perustettu autismialan kattojärjestö, jolla on tällä hetkellä 27 eri puolilla Suomea vaikuttavaa jäsenyhdistystä. Lisätietoja: www.autismiliitto.fi.

Palaa otsikoihin