Avoimet työpaikat

Autismi- ja Aspergerliitto hakee hallinnon yleissihteeriä

Etsimme joukkoomme hallinnon yleissihteeriä määräaikaiseen, yhden vuoden kestävään työsuhteeseen.

Autismi- ja Aspergerliitto ry edistää ja valvoo autismin kirjon henkilöiden ja heidän perheidensä etujen ja yhdenvertaisuuden toteutumista yhteiskunnassa. Tehtävänämme on edunvalvonnan ja vaikuttamistoiminnan lisäksi muun muassa jakaa autismikirjoon liittyvää tietoa, tarjota neuvontaa ja ohjausta sekä tukea jäsenyhdistystemme toimintaa.

Etsimme joukkoomme HALLINNON YLEISSIHTEERIÄ määräaikaiseen, yhden vuoden kestävään työsuhteeseen. Haemme tehtävään korkeintaan 29-vuotiasta järjestötyöstä kiinnostunutta nuorta, joka mahdollisesti itse kuuluu liiton toiminnan kohderyhmään. Tehtävään haetaan henkilöä, jolla on ollut vaikeuksia työllistyä, edetä opinnoissaan tai joka on jäänyt kokonaan vaille työkokemusta. Henkilön palkkaamisen mahdollistaa STEA:n Paikka-auki II -avustusohjelmasta saatu tuki. (Lisätietoa STEA:n avustusohjelmista)

Hallinnon yleissihteerinä tehtäviäsi olisivat mm.

-          liiton hallintoon liittyvät avustavat tehtävät, kuten laskuttaminen, arkistointi, postitus

-          tilaisuuksien ja tapahtumien järjestämisessä avustaminen

-          kokemusosaajan asiantuntemuksen tuominen vertaistoiminnan kehittämiseen

Edellytämme hakijalta:

-          hyvää suomen kielen taitoa

-          perustason IT-taitoja

-          sosiaalisen median tuntemusta

Tarjoamme:

-          työtehtäviä, joita on mahdollisuus painottaa myös oman osaamisen ja mielenkiinnon mukaan

-          mahdollisuuden kehittää työelämävalmiuksia ja vahvistaa omaa osaamista

-          osaavan työyhteisön tuen

-          vahvan perehdytyksen ja nimetyn mentorin

Palkkaus: Sosiaalialan järjestöjen työehtosopimuksen mukaan

Työkokemus: ei lainkaan - 1v

Haku päättyy 20.6.2018.

Tehtävää koskevat tiedustelut: ti 12.6. klo 14-16 ja ke 13.6. klo 14-16, p. 050 409 7940 /Tarja Parviainen

Jätä hakemus: Toimita vapaamuotoinen hakemus ja mahdollinen ansioluettelo 20.6.2018 klo 23:59 mennessä sähköpostitse osoitteeseen tarja.parviainen[at]autismiliitto.fi. Hakemukseen otsikko ”hallinnon assistentti”.

Palaa otsikoihin