Ajankohtaista -palsta

Autismikirjon Empowerment-tapahtuma Tampereella 18.11.

Vuosittaisen, valtakunnallisen Empowerment-päivän tavoite on saada autismikirjon väen omaa ääntä kuuluviin sekä auttaa eri puolilla Suomea asuvia autismikirjon henkilöitä tutustumaan ja verkostoitumaan. Tapahtuman järjestää Suomen Aspergeryhdistys.

Erityisesti aamun osuuteen kutsutaan myös Tampereen seudun autismikirjon lasten perheitä, muutoin päivän ohjelma on suunniteltu ensisijaisesti autismikirjon aikuisille. Tapahtuma on rakennettu noin 50-70 ihmiselle.

Koko tapahtuma on maksuton, mutta ilmoittautuminen on pakollinen. Ilmoittautumiset 8.11.2017 mennessä sähköpostitse osoitteseen: tapahtumat@asy.fi.

Osaa Empowerment-tapahtumasta on mahdollista seurata myös etäyhteydellä. Linkki etäyhteyteen julkaistaan lähempänä tapahtuman ajankohtaa.

Aika: 18.11.2017 kello 8-18.30

Tapahtumapaikka: Kissanmaan koulu Tampereella, TAYS:in sairaala-alueen vieressä (Hippoksenkatu 5, 33520 Tampere).

Katso lisää tapahtuman sivuilta >>

Voit seurata ilmoittelua myös Empowerment-tapahtuman sivuilla Facebookissa >>