Liiton jäsenedut

Jäsenyhdistysten jäsenten vakioetuihin kuuluvat

• neljä kertaa vuodessa ilmestyvä Autismi-lehti (arvo 34 euroa vuonna 2017)
  • jäsenalennukset Autismi- ja Aspergerliiton järjestämistä koulutustapahtumista

Vaihtuvat jäsenedut

Autismi- ja Aspergerliitto on neuvotellut jäsenilleen etuja Aistituote.fi-verkkokaupasta sekä majoituksista Holiday Clubin hotelleissa ja loma-asunnoissa.

Holiday Club -jäsenetu

HolidayClub_logoAutismi- ja Aspergerliiton yhdistysten jäsenet saavat -15 % majoitusedun päivän hinnasta kaikissa Holiday Club -kohteissa Suomessa.

Holiday Club -kohteisiin Suomessa kuuluvat useat kylpylähotellit, Villas-huoneistot sekä loma-asunnot.

Hotellissa hintaan sisältyvät majoitus ja aamiaiset. Huom. Kylpyläliput eivät kuulu edun piiriin.
Loma-asunnoissa ja Villas-huoneistoissa hintaan sisältyvät pyyhkeet, vuodevaatteet ja loppusiivous.
Loma-asunnoissa ja Villas-huoneistoissa minimimajoitus on 2 vrk.

Tutustu lomakohteisiin ja varaa lomasi: www.holidayclub.fi
Käytäthän varatessasi koodia: AUTISMI15
Jäsenetukoodi on voimassa 31.12.2018 saakka.

Aistituote.fi -jäsenetu

aistituote_logo_rgbAutismi- ja Aspergerliiton yhdistysten jäsenet saavat -10% alennuksen kaikista Aistituote.fi-verkkokaupan tuotteista.

Aistituote.fi tarjoaa laadukkaita, tutkittuja ja turvallisia tuotteita erilaisiin aistihäiriöiden ongelmiin. Eri toimintaympäristöihin soveltuvat tuotteet helpottavat perheen arkea esimerkiksi kotona, päiväkodissa ja koulussa.

Verkko-ostoksille pääset osoitteessa www.aistituote.fi
Käytäthän ostaessasi koodia AUAS2017
Alekoodi syötetään tilauksen yhteydessä "käytä alennuskoodi"-kenttään.
Jäsenetukoodi on voimassa 31.07.2018 saakka.

Aistituote.fi tuotteet toimitetaan Suomessa veloituksetta Itellan tai Matkahuollon välityksellä. Pienemmät tuotteet tulevat normaalisti kirjepostina kotiin tai haluamaanne noutopisteeseen.

Käyttämättömillä tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Maksaa voi kaikkien pankkien verkkomaksuilla, myös laskulle tilaaminen onnistuu.
Lisätietoa toimitus- ja tilausehdoista: kauppa.aistituote.fi/toimitusehdot
Sähköposti: info@aistituote.fi puh. 0440 33 2211